Friday, March 9, 2007

Another shoulder surgery

Hi everyone,

Guy went trough another surgery today on his shoulder; he is still in the recovery room, his surgeon came out and let us knows that it went well.
We (his parents and me) are still waiting to see him. It has been another long and stressful wait.

Guy was very happy to see his friends again last night, and I am really sorry that I wasn’t here to see them too, I used this opportunity to go home and spend some time with Shira who’s having a hard time with everything that is going on.

Thank you for your support.
We expect that Guy will be able to see visitors over the weekend.

Love
Adi

8 comments:

anata said...

hey Adi & Guy,

good to hear the surgery went well! hope you both get a good night sleep tonight. my guess is there'd be a ton of visitors over the weekend so i think we'd wait a few days longer -- i'd like to say it's out of consideration, not to tire Guy too much, but really it's because we want your undivided attention when we're there ;)

you're in our thoughts constantly.

lots of love,
Yuval and Anat

Id249 said...

Adi,

We never had a chance to meet, but you obvviously know about the theater group that Guy was heading on Monday eves. We'd like to come and visit Guy real soon. Meanwhile, I wanted to invite you to join us for a get together (theater members and spouses) we are having at our home in Cupertino tomorrow, Saturday, March 10th, 9pm. I know it is a stressful time for you, and we wish both of you could come. Being realistic, I know it can't happen (I promise we'll have other chances once Guy will get out of the hospital). If needed, one of us can pick you up. Please call me 408-482-1321 for details. Send our best wishes and love to Guy and to all of you!

Idit (Theatron Ha'Emek)

bill.cornell said...

When I came over to PayPal from eBay last year, the first few weeks were a tough transition. Guy invited me out to lunch even though he didn't know me and we had a nice conversation where he shared a lot of his own thoughts. I really appreciated that gesture. Since then, we've had a lot of informal chats and I've enjoyed all of them.

We think of you all the time, Guy, and want to see you back better than ever.

Bill C.

Yael Barzilai said...

Best recovery wishes!
I feel like the first comment here - conflict between the desire to see you but does not want to add to the commotion ...
Anything that helps - let me know!
Yael Barzilai

Illustrator Junkie said...

Hello, Guy!

My husband are going to try to stop by Sunday afternoon to see you. I hope you are doing well. If you need anything, please have someone email me and I can pick it up on the way over.

See you soon!

Noa :-) said...

היי גיאצ'ו,
מוצא"ש כאן שזה הבעסה הכי גדול של השבוע כי מחר בבוקר מתחיל שבוע עבודה. אבל דווקא השבוע צפוי להיות מעניין. טוב אבל לפני שאגיע למחר, אספר לך על היום. אתחיל במזג האוויר האביבי המופלא שחווינו. השמיים היו בצבע טורקיז נקיים לחלוטין מכל ענן, עננה או פו הדב. (אם אתה לא מבין - תשאל את אמא) האוויר היה נקי, השקט היה מוחלט כי כל האורחים בתיירות נסעו לחרמון (אני יודעת כי הייתי תורנית תיירות אתמול והיום, דבר שאני עושה במקום תורנויות חדר אוכל), הציפורים צייצו בחדווה והתחושה היתה עילאית. איזו הנאה! מסכן מי שגר בעיר! טוב אח"כ עבדתי כמה שעות אבל זה לא נחשב. בבית בילתי במנוחת שבת עם נתן ואלונה המקסימה, והיה סתם נעים. אז מחר יום עבודה רגיל שאשתדל להתחיל מוקדם. כל ערב/לילה אני אופטימית ומתכננת לקום ב-6 כדי להתחיל את היום מוקדם וכשמגיע הבוקר, איפה אני ואיפה לקום. בסופו של דבר מוקדם יוצא תשע וחצי ואני כבר מתחילה את היום בסטרס. ביום שני עם הנץ החמה, אני קמה בחמש לפנות בוקר כדי להוריד את אלונה בתחנת האוטובוס בקצרין סיטי משם היא נוסעת למכינה ואני ממשיכה לתל אביב. מורידה את המחשב אצל הדוקטורית מחשב שלי, ממשיכה לפגישה ובצהריים נפגשת עם מדריך אישי להשלמת לימוד התוכנה "אינדיזיין" אליה השתדרגתי מ"קוורק". המדריך הזה הוא סיפור מדהים - אם הוא לא המציא את סיפור חייו. בסוף הסבב הראשון שהיה לי איתו לפני חודש, אמרתי שהתאהבתי בשני דברים: באינדזיין ובמדריך. אחת התכונות שלו היא שלמרות שכבר לימד את התוכנה הזאת עשרות פעמים לפחות, הוא מתלהב מהתוכנה כאילו זו הפעם הראשונה שהוא מגלה אותה. ממש סוחף. בלילה אני ישנה אצל סבסבתא, שכבר שבועיים עושים לי יסורי מצפון על זה שבטח לא יהיה לי זמן אליהם ושהם יסתפקו בלהציע לי את המטה ולהגיד לילה טוב ולמחרת בבוקר יודו לאל על הזכות שתיפול בידם להגיש לי קפה. פולניה בהתגלמותה. ביום שלישי בילבוקר אני נפגשת עם עדה החמודה, שבסבלנות רבה מקבלת אותי אחרי שלוש דחיות לעשות איתי/בשבילי מצגת של העבודות שלי, שאני לא מכירה ולא יודעת איך עושים והיא פיתחה ספציות מדהימה בעניין. בצהריים פגישה בראשון לקבל קטלוג חדש מלקוח ישן ובערב - הביתה למזג אוויר גשום שצפוי. כן, ביום שני בשעות הבוקר אקווה להכיר את התוכנה איי-ווב של אפל, שאולי תחסוך לי כמה מאות דולרים בהקמת אתר לסטודיו שלי. ואז כבר יום רביעי, חמישי וסופשבוע חדש. הא, כמה מהר עבר השבוע, חי חי חי, ככה גם החיים עוברים מהר. תראה, לפני רגע היית תינוק עם ראש מלא שיער זהוב שעמד ישר כלפי השמיים אבל היה רך ועדין וכשעשיתי פווו השיער זז כמו חיטה בשדה פתוח. כמה שירה דומה לך כשהיית בגילה, וואו, אבל היא יותר יפה ממך... טוב, אני לא יודעת, אולי עכשיו, אחרי מתיחת הפנים וכל השיפוצים שעברת, אולי לשירה אין סיכוי על ידך, אבל היא תמיד תהיה יותר צעירה ממך, הא! תגיד, אני מבינה נכון שהמייג'ור ניתוחים מאחוריך? טוב אל תענה, אשאל את אמא בהזדמנות. אני עדיין מחזיקה לך את כל 20 האצבעות שלי, שתחלים מהר ושיעברו לך כבר הכאבים האלה, וזה לא כל כך נעים להחזיק את כל האצבעות שיש לי, כל כך הרבה זמן ברציפות, אז תודיע לי - אתה באופן ישיר, בקולך היפה - מתי אני יכולה להתחיל לשחרר, שלא ייתפס לי רחמנא ליצלן.
אוהבת אותך וחושבת עליך כוווול הזמן. נשיקות וחיבוקים לכולכם: אתה, עדי, אמא, אבא ואסף וגם שירה. ואם מלכה גם שם - יאללה, שתיכנס גם לשורה.
ליל מנוחה מהגולן, נועה :-)

Ada Rom said...

שלום. ערב טוב.
מה שלום המשפחה שלי בגלות? הכל טוב? אני מבינה שכבר לימדתם את בית החולים מי מנהל את השואו, יפה...
אני נעתי היום מארוחת צהריים גורמה אצל סבתא וסבא אל ארוחת טעימות גורמה שהגיס של גילי בישל, אני יודעת שזה נשמע כאילו אני חיה טוב אבל אל תדאגו, אני אצטרך לחפות על הפסד כל שעות הלימודים מחר בלילה.
שמעתי שגיא לוגם מרק ומסניף פודינג, סחטיין
הולכת לישון
לילה טוב
גיא, אולי מחר תאכל מעדן הגולן או דני או פרילי

haim ganel said...

גוגי שלי, יקירי
נאמר לי שאני יכולה לכתוב לך בעיברית, ולכן אני יושבת עכשיו ליד שולחן הכתיבה של סבא ומרגישה מאד חשובה.
אני מרגישה שמאוד בורכתי בכך, שיש לי נכדים שמעריכים ומוקרים אותנו, ואפילו עדי ואלה שהצטרפו למשפחה, נותנות לנו הרגשה, שאנחנו סבא וסבתא שלהן. אני יכולה לשער שהדבר קרה בעיקבות היחסים שלנו עם הנכדים.
אני אפילו לא אנסה להעביר לך את הרגשתי, וזה מלווה אותי יום ולילה. כשאני רק מנסה לתאר לעצמי מה עובר עליך. אתה החכם והרגיש לזולת, נאלץ להעזר בקרובים לך. ולך אין שליטה במה שעובר עליך.
זכורים לי הפעמים שהזדמנת לאזור המרכז, ומעט הזמן שעמד לרשותך, ובאת אלינו לביקור.
זכורות לי השיחות ומעט הדיבורים שלך לאישה בגילי. שאבתי הרבה עונג, בודאי הרבה יותר ממה שאתה שיערת. והרגשתי מאוד מוחמאת וגאה על כך.
טוב, אז אני יכולה להגיד לך, כאישה שנושקת את ה-80, ואמורה להיות חכמה בגיל זה, וכל הסבל שעובר עליך פיזית ונפשית - אתה תצא מזה !!!
לנו, שנמצאים כל כך רחוקים ממך ושאין בידינן דרך לעזור לך בסבל הרב שעובר עליך, ולו רק במעט, אילו יכולנו למצוא דרך להוריד ממך מעט מהיסורים שלך, מה לא היינו עושים?!
כמו שאמרתי - אתה תצא מזה, מחוזק יותר, בעל נסיון יותר ובעיקר בריא
אוהבת מאד - סבתא